Celebració de la sessió plenària de la Xarxa de Qualitat de la UPC (XQ-UPC) al 'campus UPC Vilanova'

El passat dia 17 de juliol es va realitzar al nostre Campus la sessió plenària de la Xarxa de Qualitat de la UPC (XQ-UPC) en la que van participar 21 persones, entre PDI i PAS, provinents de 10 centres docents de la nostra universitat.

Abans de l'inici de la sessió plenària es van realitzar visites al Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB) i als tallers i laboratoris de l’edifici principal de la nostra Escola (VGA).

Durant la sessió es van presentar sis ponències sobre diversos projectes i iniciatives relacionades amb la Qualitat dins de la universitat: Projecte PETIC, sobre informació i dades per a la gestió de la qualitat; Document Anual Únic, proposta que engloba en un sol document els diferents informes anuals que realitzen els centres docents; Campanya de Promoció de la Qualitat a la UPC per al curs 2019/2020, ...

Va ser una sessió molt enriquidora.