Celebració de l'Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2020-21 de l'EPSEVG

Dijous 15 d'octubre de 2020, a les 12.30 h., la Sala d'Actes de l'EPSEVG va acollir l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2020-21.

El professor Frederic Vilà, director de l'EPSEVG, va presentar la memòria del curs anterior, i posteriorment, es va fer el reconeixement al personal que celebra vint-i-cinc anys al servei de l'Escola i també al personal que s'ha jubilat durant el passat Curs Acadèmic. La lliçó inaugural va anar a càrrec de Sr. Xavier Roca Ramon, director de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), i portava per títol: “EPSEVG. La meva experiència personal”.

En el decurs de l'acte es van lliurar els Premis als millors expedients d'estudis de Grau i de Màster, per part de Caixa d'Enginyers.

També es va comptar amb la Sra. Conxi Martínez Sánchez, regidora d’Hisenda, Empresa i Innovació i Presidenta de l’Àrea de Serveis Centrals, Seguretat i Economia de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que va remarcar l'important paper de l'EPSEVG en el territori.

El Sr. Agustín Fernández Jiménez, vicerector de Transformació Digital de la UPC, va cloure l'acte i va donar per inaugurat el Curs Acadèmic 2020-21.

Enguany i degut a la crisi sanitària que vivim, es va reduir l'aforament de l'esdeveniment i es va retransmetre en streaming a través del Canal Youtube de l'EPSEVG.

Es va seguir per més d'una vintena de persones i posteriorment, ha tingut prop d'un centenar de visualitzacions.