Comunicat del Director de l'EPSEVG del dia 23-03-2020 a l'estudiantat de Grau i Màster

El dia 19-03-2020, el Director de l’EPSEVG va fer una reunió virtual, a través de Google Meet, amb el PDI de l’Escola. L’objectiu d’aquesta reunió, que podríem anomenar “Cafè virtual amb el Director”, va ser el donar les darreres informacions i resoldre dubtes per la situació generada arran de l’estat d’alarma per la crisi sanitària del coronavirus COVID-19, que ha provocat la suspensió de l’activitat acadèmica presencial i el tancament dels edificis de la UPC. En aquesta reunió es va acordar que el Director enviaria un correu informatiu a tot l’estudiant de Grau i Màster de l’EPSEVG, posant també en còpia a tot el PDI. Aquest correu, en forma de comunicat a l’estudiantat de la nostra Escola, el Director el va enviar el dia 23 de març de 2020. En el seu missatge, el Director de l’EPSEVG, apart d’adjuntar el comunicat del Rector a l'estudiantat publicat el 19-03-2020, va fer èmfasi en tres punts importants:

1. Tot el professorat treballarà per a fer possible que els estudiants no perdin el quadrimestre.

2. Calendari acadèmic.

3. Eines TIC al vostre abast.

El comunicat sencer del Director a l’estudiantat de l’EPSEVG es pot veure en el pdf adjunt.