Convocatòria d'eleccions per a la renovació parcial de la Junta d'Escola de l'EPSEVG - Tardor 2019

S'ha habilitat una pàgina web de les eleccions per a la renovació parcial de la Junta d'Escola de l'EPSEVG - Tardor 2019, per a cobrir vacants.

En aquesta web podeu trobar: 1. El document de la convocatòria de les eleccions, 2. El calendari electoral, i 3. Els models de candidatura col·lectiva i individual. Els censos electorals provisionals dels sectors PDI-B i Estudiantat de Grau i Màster (EGM) s'han publicat amb data 22 d'octubre. A mida que es vagin donant els esdeveniments previstos en el calendari electoral, s'anirà actualitzant la informació de la pàgina web.

Les vacants d'aquestes eleccions són dels sectors PDI-B i Estudiantat de Grau i Màster (EGM). Ara bé, a aquesta web hi pot accedir qualsevol membre de la comunitat de l'EPSEVG. per la qual cosa cal que us identifiqueu amb el vostre codi i password habitual d'accés a les intranets de la UPC.

Les votacions seran pel sistema de votació electrònica i es podrà votar sense interrupció des de les 10:00 h. AM del 21 de novembre fins a les 9:59 h. AM del 26 de novembre de 2019.