Crida a la comunitat de l'EPSEVG a participar en el programa Enllaça UPC per a augmentar la vinculació de la Universitat amb els centres de secundària

En el marc del Pla de Promoció dels Estudis de Grau de la UPC es crea el programa Enllaça UPC que pretén augmentar la vinculació de la Universitat amb els centres de secundària de Catalunya a través de la col·laboració de la comunitat UPC.

L’objectiu és augmentar el coneixement que tenen els estudiants d’ESO, batxillerat i cicles formatius dels nostres graus a través d’un programa d’activitats orientat al foment de les vocacions STEAM (ciències, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques).

El programa parteix del fet que les persones són el valor més autèntic de les institucions i que el relat en primera persona és l’instrument més efectiu per informar, per estimular interessos, per despertar vocacions STEAM, per crear models, per orientar i per apropar els estudis de la Universitat a potencials estudiants universitaris.

Es tracta d’aconseguir que tots i cadascun dels centres de secundària tinguin una persona de la UPC com a referent i que aquestes persones puguin fer la tasca de promoció amb els materials adequats o puguin actuar com a enllaç per tal que es garanteixi la presència de la UPC en el centre.

El programa Enllaça UPC s’adreça tots els col·lectius de la comunitat UPC: PDI, PAS, estudiants i Alumni. Podeu trobar la informació completa del programa Enllaça UPC en aquest enllaç i us convidem a sumar-vos a la iniciativa.