2a convocatòria al Premi al millor videojoc

Al llarg d’aquest mes sortirà publicada al DOGC la convocatòria Premi al millor videojoc destinat a alumnes de graus, de postgraus o de centres d’estudis superiors, amb una temàtica relacionada amb qualsevol de les persones o fets objecte de commemoració aquest any 2015. Trobareu la informació a www.gencat.cat/presidencia/commemoracions.

Per participar només caldrà emplenar el formulari –que estarà disponible quan surti publicada la convocatòria- i fer una breu descripció del projecte. Com a documentació adjunta caldrà aportar certificat d’estar inscrits a un centre universitari aquest curs 2014-2015 o còpia de la matrícula.

Per a qualsevol consulta, podeu adreçar-vos a commemoracions.presidencia@gencat.cat.