Cursos d'idiomes reconeguts per la UPC

El 13 de febrer, inici dels cursos

Cursos_angles_1.jpgSi has passat de segon a tercer any de carrera….. o estàs en el darrer any… Saps quins són els requisits que et demana la universitat...? Has vist l´oferta i beneficis que t´ofereix el programa d´idiomes de la UPC..? Tens el nivell B2 en algun idioma?

Si vols saber el teu nivell d'idiomes, a través d'UniCor Languages, pots fer la prova de nivell gratuïta.

El 13 de febrer s´inicien els cursos i en 4 mesos podràs fer un nivell.

Si la teva carrera finalitza aquest any i encara no tens el nivell B2.2, tu ho pots aconseguir aquest semestre.

Aquest any aprendràs a gaudir de les llegües i a la vegada obtindràs el nivell desitjat. D´aquesta manera, guanyaràs més temps per als teus estudis en aquest semestre.

UniCor Languages, proveeix cursos del Programa d'idiomes de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

Si superes un curs i l'examen corresponent, rebràs un certificat d'idiomes de la UPC. Consulta els avantatges com a membre de la UPC al portal d'idiomes de la universitat

Vols saber com? Contacta amb:

UniCor Languages en Rambla Principal, 104  Vilanova i la Geltrú