Estudiants de l'EPSEVG visiten l'Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova i la Geltrú (EFAV_IMET)

El dijous 24 de maig, els alumnes del Grau de Mecànica de l'EPSEVG van realitzar una visita a l’Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova i la Geltrú (EFAV_IMET), que des de l’any 1985, imparteix formació a tècnics de manteniment d’aeronaus.

El cap de servei de l’EFAV i responsable de qualitat, Sr. Álvaro Molinuevo, va fer una presentació dels estudis que imparteix el centre, emparada per la homologació de l’agència europea de seguretat aèria EASA i en comentà la seva interacció en l’àmbit de l’enginyeria. Els alumnes d’Enginyeria de Fluids (ENFL) també varen poder observar detalls sobre el funcionament dels turborreactors.

Seguidament el Sr. Iñigo Leonard, cap de taller de l’EFAV, va fer una exposició sobre qüestions relacionades amb l’aerodinàmica de l’avió i dels seus comandaments, superfícies hipersustentadores i disruptors de la sustentació. Els alumnes ho varen poder observar en el birreactor Hawker HS125 i l’avió Piper Seneca, ubicats ambdós als tallers del centre.

Pel nombre de preguntes i comentaris posteriors dels alumnes es pot deduir que la visita fou del seu interès i amb possibilitats d’ampliar-la amb altres grups d’alumnes de l’EPSEVG.

3.Foto_2.jpg