Face2face, 3 i 4 de maig al campus UPC Vilanova.

Fòrum d'empreses a la UPC de Vilanova

F2F-1_1.jpgLa universitat és el pas previ a la incorporació dels enginyers a les empreses. Conscient d’aquesta relació, el Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú, celebra una any més el Face2Face.

El F2F, el fòrum d’empreses, és l’espai de diàleg entre empresa i estudiantat, el punt de trobada anual entre aquests dos agents, col·laboradors en un futur no gaire llunyà que en aquesta desena edició se celebrarà 3 i 4 de maig.

L’eix de les jornades se centra en el contacte, la coneixença i l’intercanvi d’impressions entre estudiants i empreses. Els dies 3 i 4 de maig tenen lloc, al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), les entrevistes programades en funció dels perfils demanats per les empreses i els CV dels estudiants.

Més informació a face2face.epsevg.upc.edu/

Empreses participants al face2face 2017