Hackathon "uCode"

Del 10 al 12 de març.

Hackathon_zaragoza_1.jpgL'Escola d'Enginyeria i Arquitectura (EINA) de la Universitat de Saragossa acollirà la Hackaton uCode EINA des del divendres dia 10 de març a les 20:00h fins al diumenge 12 a les 15:00h. Durant l'esdeveniment els equips participants resoldran interessants reptes relatius al món de les TIC a través del desenvolupament col·laboratiu.

És una oportunitat no només d'aprendre, sinó de relacionar-se amb més persones amb les quals es comparteixen inquietuds i conèixer de primera mà a les empreses patrocinadores, com funcionen com a empresa i les oportunitats laborals que ofereixen per a aquells que vulguin tenir un futur professional en elles.

L'organització disposa d'un nombre limitat de beques per reemborsar fins a 50 € del viatge dels participants de fora de Saragossa.