I després dels Graus, què?

Dijous 15 de desembre de 2016, de 12:30 a 14:00 h, Aula Ferrocarril (AA207) de l'EPSEVG

Des del Campus de la UPC de Vilanova s'ha organitzat la sessió informativa: I després dels Graus, què?

poster_muesaei_A1_nou.jpg

En aquesta sessió es presentaran alternatives per al futur  de l’estudiantat que s’ha graduat recentment i el que, en breu, finalitzarà els estudis de Grau en Enginyeria.

La sessió es dividirà en dues parts, en la primera s’abordarà la continuïtat dels estudis amb informació sobre el Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI) de l'EPSEVG. I en la segona es portarà a terme un taller sobre les expectatives professionals i la cerca de feina, a càrrec de UPC Alumni.