Lectura de les Midterm de l'EPS

Els propers dijous 12 i divendres 13 d'abril, a partir de les 9.15 h. a la Sala de Juntes, els equips d'estudiants internacionals de l'EPS faran la primera defensa ("Midterm") del seu projecte

La defensa es fa davant d'un tribunal format pels seus professors de Seminaris de Suport (Project Management i Technical Communication), dues professores visitants de la Thomas More University College (Bèlgica) i els tutors acadèmics d'altres grups de l'EPS.

Els estudiants presentaran el projecte, la idea o producte a desenvolupar i el seu pla de treball, junt amb els avenços que hagin fet fins aquest moment. El tribunal serà consultiu i els donarà consells, idees i indicacions al respecte del seu treball i la presentació que en faran.

Tots esteu convidats a assistir-hi!