Vols fer el TFG proposat per una empresa i amb un equip de treball internacional?

Participa en l'EPS 15/16

L'European Project Semester (EPS) és un programa internacional dirigit a estudiants d’enginyeria de l’EPSEVG que permet treballar en un equip internacional,  multidisciplinar i multicultural, desenvolupant el TFG segons el projecte real proposat per empreses. La llengua de comunicació és l'anglès  i  s'atorguen 30 crèdits, superada la defensa del TFG.

EPS_UPC.jpgEls equips de treball estan formats per estudiants de diferents nacionalitats (grups entre quatre a sis persones) i titulacions diferents que han de presentar, al final del quadrimestre, el projecte que ha proposat l’empresa. Compten amb la supervisió d’un tutor acadèmic i un supervisor a l’empresa.

L'EPS està dissenyat per fomentar l'empleabilitat en un entorn internacional. Consta de dues parts complementàries: el projecte  i seminaris intensius en els que es treballa temes com la gestió del projecte, habilitats de comunicació i de cooperació, màrqueting internacional, etc.

Es realitza en el segon quadrimestre, de febrer a juny, en el Campus de Vilanova. Viu una experiència internacional sense moure't de casa!

El període d’inscripcions per participar en l’EPS 15/16 ja està obert. Inscripcions fins el 16 d'octubre.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/ca/eps i eps@upc.edu