Curs "Data Science for Everyone Compact" a la Kempten University

La Kempten University of Applied Sciences,  organitza el curs “Data Science for Everyone Compact” en format virtual entre el 2 i el 5 d’agost de 2021.

Aquest curs ha estat dissenyat per a estudiants universitaris de qualsevol disciplina que rebran una introducció a la ciència de dades i es familiaritzaran amb eines molt útils, en particular el programari lliure "R".

En aquest programa, de 4 dies de durada i que s'impartirà a través de ZOOM, els estudiants veuran que "R" és fàcil d'aprendre i és molt pràctic d'aplicar, sobretot per a algú que no tingui coneixements informàtics. El treball en grup també s'oferirà a les sales de reunions ZOOM.

El preu del programa és de 379€ però s’han reservat dos places per a estudiants de l’EPSEVG per 40€

Més informació del programa disponible a: www.kemptensummerschool.de

Inscripcions: https://www.summerschool-kempten.de/registration/

El termini per inscriure’s al programa finalitza l’1 de juliol de 2021.