Cursos online d'alemany de la TUDarmstadt: Online German Language Courses - STEM

La TU Darmstadt (TUDa, universitat que pertany a la universitat europea Unite!, projecte en que participa la UPC) organitza uns cursos online d'alemany a l'estiu.

Dates dels cursos

A partir del 17 de maig i fins al 30 juliol 2021

Adreçat a

Estudiants de qualsevol nivell d'estudis (grau, màster o doctorat).

Termini de presentació de sol·licituds

30 d'abril de 2021

Preu

El  preu de la summer school és de 600euros, però els estudiants UPC que estiguin nominats pel Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC obtindran un descompte de 500euros i el preu aleshores serà de 100euros.

Presentació de sol·licituds

Enviar abans del 30 d'abril un e-mail a:  amb còpia a :  i amb títol "TUDa Online German Language Course". En l'e-mail, cal indicar breument que es sol·licita participar en un curs online d'alemany, i cal adjuntar UN ÚNIC PDF que agrupi la següent documentació:
  • Còpia del teu DNI o passaport
  • Còpia de la teva matrícula UPC actual (extret de l'e-secretaria)
  • Còpia del teu expedient acadèmic UPC amb la teva nota mitjana (extret de l'e-secretaria)
  • Breu carta de motivació (en anglès o alemany)
  • Certificat de nivell d'alemany, si en tens algun. (Si no tens cap certificat però potser has fet o estàs fent algun curs, indica les hores i classes que haguéssis cursat.)
(Nota: sense enviar còpia a  els estudiants UPC no poden ser nominats a la TUDarmstadt i no podrien obtenir el descompte en cas de ser seleccionats per TUDarmstadt.)
Posteriorment, a partir del 3 de maig, els estudiants seleccionats per la TUDa rebran un e-mail amb instruccions, indicant-los el procediment per a l'inscripció i pagament del curs d'alemany.

Més informació i presentació de sol·licituds