Darreres accions de promoció i tastets d'enginyeria organitzats a l'EPSEVG

Durant el primer quadrimestre d’aquest curs 2019- 20 s’han realitzat 14 visites a instituts de les següents poblacions: El Vendrell, Sitges, La Bisbal del Penedès, Sant Pere de Ribes, Cornellà de Llobregat, Reus, Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès, La Selva del Camp, Reus, Calafell i Barcelona. Durant aquestes visites s’ha informat dels estudis que es realitzen a la UPC, en general, i en particular dels que fem a la nostra Escola.

Els assistents han estat uns 400 estudiants de Batxillerat Científic Tècnic dels quals, uns 50 estudiants han mostrat interès en els estudis que fem a la nostra Escola.

A més s’ha participat a fires relacionades amb l’orientació acadèmica al Lyceé Bon Soleil i a la Jornada d'Orientació Professional de Viladecans on van assistir uns 350 estudiants, dels quals uns 30 estudiants han estat interessats en els nostres estudis.

De cara a final de curs hi ha previstes diferents visites a instituts de la nostra àrea d’influència, així com l’assistència a la fira Educ@cció de Gavà, la fira de Valls, la Zona-E de Vilanova i al Saló de l’Ensenyament (que es realitzarà a Barcelona del dia 18 al 22 de març del 2020), on l’EPSEVG estarà representada dins de l’estand de la ciutat de Vilanova i Geltrú,

Per altra banda en el que portem de curs acadèmic, s'han fet 21 tastets a 284 estudiants d'entre 3er d'ESO i 2on de Batxillerat, provinents de 6 centres: Ins Alexandre Galí de Roquetes, INS Manuel de Cabanyes, INS Eugeni d'Ors, INS Lluch i Rafecas, Col.legi Sant Ferran, Ins Baix a Mar. Estan previstos 10 tastets més a realitzar en el proper mes.

Des de gener de 2020 hi ha dos estudiants de cicle superior de l'institut F.X Lluch i Rafecas de Vilanova i la Geltrú, realitzant les 350 h. de Formació en Centres de Treball amb els estudiants dels equips de motor de l'EPSEVG.

Esperem que totes aquestes accions facin incrementar el nombre d’estudiants interessats en estudiar a la nostra Escola.