El 16 de maig es va celebrar la Diada Castellera de l'EPSEVG

La Colla castellera Llunàtics va celebrar dijous passat la seva diada del tram de primavera al jardí de l'EPSEVG, amb les colles convidades de Grillats del Campus Baix Llobregat (Castelldefels) i els Bergants del Campus de Terrassa.

A les 17.00 h. va començar puntual l'actuació de les tres formacions, casualment totes d'Escoles de la UPC.

Els Llunàtics van fer un Pd4 d'entrada, i a 1a ronda un 4d5a per escalfar l'aire de diada. A 2a ronda, van descarregar l'esperat 3d6 que portaven setmanes assajant. Finalment, a 3a ronda no tenien molt clar si portar un 5d5 o 4d5 net, però l'oportunitat d'actuar a casa creava moltes bones sensacions, i l'equip tècnic es va atrevir amb un 4d6 prou inesperat. La colla el va descarregar sense problemes i l'alegria fou màxima; Llunàtics feia 1 any i mig que no portava dos castells de 6 en una mateixa diada.

A continuació es feren els pilars de sortida i, per acabar, les colles van fer un pilar al balcó, aprofitant el fet de que el pati de l'EPSEVG en té, un fet insòlit a les places castelleres universitàries.

A continuació començà el sopar i la festa al jardí, tot aprofitant el bon temps que ja fa i celebrant la bona actuació de les 3 colles.

Resum de la Diada:

Bergants: Pd4, 3d6, 4d6a, 4d6, 2Pd4
Llunàtics: Pd4, 4d5a, 3d6, 4d6, Pd4
Grillats: Pd4, 4d5, 3d6, 3d5a, Pd4

Fotos de la diada.
Crònica de la Gralla Universitària .