El 24 d'abril de 2020 es va celebrar la primera Jornada de Portes Obertes Virtual a l'EPSEVG

El divendres dia 24 d'abril de 2020 va tenir lloc la primera Jornada de Portes Obertes Virtual de l'EPSEVG. La JPO es va portar a terme a través de videoconferència per Google Meet donat el confinament motivat per l'actual estat d'alarma per la pandèmia de la COVID-19 en què vivim.

Aquesta JPO va substituir a la que habitualment s'organitzava en dissabte, fet que afavoria l'assistència no només dels potencials estudiants sinó també de les seves famílies. Enguany, els inscrits van ser 78 estudiants i les persones que finalment es van connectar van ser 59.

L'estructura de la sessió va ser molt semblant a la presencial, amb una primera sessió Meet comuna on s’explicà el campus, els estudis i les instal·lacions, amb connexions de membres de les diferents associacions de l'EPSEVG: Colla Castellera Llunàtics, EPSEVG E3-Team Moto Electric, Vilanova Formula Team, Epsevg Racing Team, EPSEVG Gaming, MESDI i Dronerds UPC-Vilanova. En finalitzar, van començar al mateix temps les sessions Meet amb els diferents coordinadors de les titulacions de Grau de l'EPSEVG, on es van explicar els estudis i es va respondre a través dels xats a les preguntes que van sorgir dels participants.

No hi va haver problemes de tipus tècnic i la JPO es va poder portar a terme amb èxit.