El doctorand Matias Carandell del grup de recerca SARTI rep un premi al 'IEEE Oceans Global Congress 2020'

Matias Carandell, investigador de doctorat del grup SARTI (UPC), ha estat premiat al congrés Oceans amb el treball titulat: "Impact on the Wave Parameters Estimation of a Kinetic Energy Harvester Embedded into a Drifter”.

Carandell, va rebre el segon premi del Student Poster Competition del IEEE Oceans Global Congress organitzat per la IEEE Oceanic Engineering and Marine Technology Society després de ser seleccionat entre 20 estudiants que varen passar un primer filtre i van presentar el seu treball durant la conferència. L’edició Oceans 2020 s’havia de celebrar a Singapur, però a causa de la COVID-19 finalment va tenir lloc virtualment. Els principals col·laboradors de la investigació d’en Matias i coautors del treball són Daniel Mihai Toma (SARTI – UPC), José Paulo Pinto (Institut Hidrogràfic – Marinha, Portugal) i, Manel Gasulla (e-CAT – UPC) i Joaquín del Río (SARTI – UPC) com a supervisors.

Aquesta investigació és una contribució del grup SARTI al projecte EC H2020 anomenat MELOA (Multi-purpose/Multi-sensor Extra Light Oceanography Apparatus). Podeu veure el treball a l'enllaç.

Enllaç a la notícia de la web del projecte MELOA.