El professor Michel André va ser nomenat Ambaixador Internacional de l'Institut de Desenvolupament Sostenible de Mamirauá

El professor Michel André, Premi Rolex i Director del Laboratori d'Aplicacions Bioacústicas (LAB), ha estat nomenat primer Ambaixador Internacional de l'Institut de Desenvolupament Sostenible de Mamirauá durant la celebració del 20è aniversari de l'Institut.

Aquesta distinció està motivada  per la feina feta en els darrers tres anys per ell i el seu equip en l'estudi de la biodiversitat amazònica, en el marc del projecte Providence.

La celebració es va dur a terme en Tefé (Estat d'Amazones, el Brasil) el 23 d'abril i va ser una oportunitat perquè Michel André es reunís amb els biòlegs brasilers de la reserva de Mamirauá, Emiliano Ramalho, director tècnic de l'Institut i coordinador de Providence, Wezddy del Toro i Guilherme Costa Alvarenda, per a establir les línies per continuar el seu treball de col·laboració.

A més, el viatge ha servit per a que Michel André col·loqui noves estacions d'escolta en el dosser amazònic juntament amb Izaël Miranha, membre de la comunitat indígena de Vila Alencar, i continuï amb el seu treball de recerca dels dofins rosats.