El projecte ‘Rellotges, vestits i muntanyes russes: dissenyat amb matemàtiques’, reconegut amb la distinció Jaume Vicens Vives

Aquest projecte d’innovació docent de l’assignatura ‘Matemàtiques per al Disseny’ de primer curs del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, ha estat liderat pel professor Jordi Guàrdia i reconegut amb el premi Vicens Vives a títol col·lectiu.

Les distincions Jaume Vicens Vives, de la Generalitat de Catalunya, creades l'any 1996, tenen com a objectiu premiar l'excel·lència en la docència universitària. El lliurament del guardó ha tingut lloc el dia 15 de setembre, en el marc de la inauguració oficial del curs universitari 2022-2023 de la Universitat de Lleida

Les professores de l'EPSEVG que completen l'equip del projecte són Imma Massana, Joana Prat i Josefina Antonijuan, també del Departament de Matemàtiques.

Aquesta iniciativa ja havia estat premiada amb el 25è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, promogut pel Consell Social de la UPC.