El projecte SötHemma guanyador del 'Woman Explorer de Santander' a la UPC

Divendres passat dia 21 de juny, l'equip SötHemma, format per Marc Vidal, Irene Toro i Roger Pastallé, estudiants de l'EPSEVG i membres de la preincubadora Espai Emprèn UPC Vilanova, van guanyar el premi Woman Explorer de Santander a la UPC, presentant el seu projecte sobre productes en l'àmbit del transport alimentari ecològics i de proximitat.

El fet de guanyar aquest premi implica representar a la UPC com ha finalistes al concurs a escala nacional d'aquest mateix premi. El proper dia 10 de juliol tenen la final del pitch a Coimbra (Portugal) on exposaran el projecte. En aquesta ocasió el premi es un viatge a Silicon Valley.

Aquest grup d’emprendors del Campus de Vilanova i la Geltrú, a més a més es troba a la final del Premi Catalunya Ecodisseny, per segon any consecutiu i d'altra banda també són finalistes del Circular University Challenge d'Ecoembes a escala nacional. SötHemma, és un equip incubat a la primera edició de l'Espai Empren UPC de Vilanova i la Geltrú. Estem davant d'un grup de joves emprenedors amb energia i ganes d'arribar lluny.