Entrevista al Director de l'EPSEVG, amb motiu de l'inici del Curs 2020-21, emesa per Canal Blau TV el dia 25-09-2020

El dia 25 de setembre Canal Blau va emetre una notícia sobre l'inici de curs de la nostra Escola.

Informava del retorn a les aules dels prop de 1.400 estudiants que s'han matriculat dels nostres estudis de Grau i de Màster.

En el context de la notícia s'entrevistava al nostre Director, en Frederic Vilà, que es mostrava satisfet pel lleuger augment del nombre d'estudiants, tot i no ser aquest l'objectiu per aquest curs, que vindrà marcat per perfeccionar l'ensenyament basat en un sistema híbrid. Els estudiants de nou ingrés começaran les classes el dia 2 d'octubre de forma presencial, i els que ja cursaven els seus estudis anteriorment, combinen la presencialitat amb les classes en remot per videoconferència.

Frederic Vilà va valorar positivament el fet de que tot i que gran part dels nostres estudiants provenen de fora de Vilanova i la Geltrú, les dificultats de mobilitat que suposa la pandèmia actual, no hagin estat un obstacle per a l’Escola pel que fa al nombre de matriculacions.

Com a novetats del curs, Frederic Vilà, va destacar el material docent que s'ha elaborat per adaptar la docència a l'actual situació i l'augment de tecnologia a les aules, amb càmeres i projectors.

Enllaç a la notícia de Canal Blau.