Es posa en marxa AFINS: programa de mentoria a l'EPSEVG

Després de rebre l'ajut econòmic per a la millora docent de la UPC per part de l'ICE, comença a posar-se en marxa AFINS.

AFINS és un programa de mentoria entre iguals que busca crear un xarxa segura i de confiança on es puguin crear vincles comunitaris entre els estudiants novells i els veterans per a resoldre qüestions socials o de contingut acadèmic. Al mateix temps, és un programa on els mentors podran desenvolupar competències de gestió i lideratge d’equips per completar la seva formació científico-tècnica.

AFINS vol millorar la integració dels nous estudiants i que repercuteixi en un major rendiment acadèmic i sentit comunitari del Campus de l'EPSEVG.

Busquem mentores i mentors

Fins el 30 de gener estarà oberta la convocatòria de 4 beques de 5h per a seleccionar les millores mentores i mentors. Es pot presentar qualsevol estudiant de l'EPSEVG si té més de 120 ECTS superats. Cal complimentar la beca a l'enllaç.