Es posa en marxa 'Atenea Exams', l'eina de treball per fer exàmens no presencials durant el confinament

El 25 de maig es va activar l'eina de treball per fer els exàmens no presencials durant el confinament anomenada: ATENEA Exams.

És una plataforma d’alt rendiment, independent del campus virtual ATENEA, amb una gran capacitat de treball simultani. ATENEA Exams està configurada per tal que 2.000 estudiants puguin començar un examen alhora i perquè 5.000 estudiants puguin fer exàmens de manera simultània.

Per a l'estudiant és un sistema totalment transparent, i per al/la professor/a suposa seguir el procediment que es detalla a l'enllaç.

També podeu consultar el podcast que ha realitzat el Marc Alier, sotsdirector de l'ICE, on explica el procediment pas a pas per a utilitzar ATENEA Exams.