Espai Emprèn UPC Vilanova preincubadora d'empreses

Tens una idea de negoci i no vols treballar per altres???, aquí tens una oportunitat per crear la teva pròpia empresa i gaudir una oficina on iniciar el teu camí. L'Espai Emprèn UPC Vilanova voldria demanar-te que presentis la teva idea d’empresa per a formar part de preincubadora d'empreses del Campus UPC de Vilanova. Per tal de formar part d'aquesta iniciativa només has d'omplir el formulari de l'enllaç, podeu aplicar tots aquells, titulats dels dos darrers anys i estudiants de la UPC i formar equip amb persones de la UPC o bé de fora, en aquest cas 50% de la UPC 50% personal extern.

L'Espai Emprèn UPC Vilanova té com a objectiu poder fer realitat les idees de negoci dels estudiants i titulats de la UPC especialment de l'Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) i, d'aquesta manera impulsar l'emprenedoria i fomentar la creació d'empreses de base tecnològica. No té cap cost i la UPC no es queda cap part del negoci. L'objectiu és crear empreses de base tecnològica al voltant del campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

L'Espai Emprèn UPC Vilanova està situat a la segona planta de l'edifici Neàpolis i està obert als membres de la comunitat universitària (alumnes, titulats, PAS, PDI) amb iniciativa emprenedora.
És molt fàcil després d'un procés de selecció, els projectes podran, gaudir de formació especifica, de les instal·lacions de l'Espai Emprèn UPC Vilanova i començar a fer els primers passos en la seva carrera cap a l'èxit empresarial.

Es tracta d'un espai de co-work, on es compartirà el material, mobiliari, recursos, completament gratuït per als alumnes i titulats de la UPC i/o projectes que incloguin algun membre de la UPC, sigui estudiant o titulat dels darrers dos cursos.

Si tens una idea de negoci i desitges gaudir d'aquest espai posa't en contacte amb nosaltres a través del correu .
És un programa sense cost per a tu, aprofita'l. Apuntat!!!