Èxit de participació en la JPO de l'EPSEVG del dissabte

El passat dissabte dia 6 d'abril, va tenir lloc la segona Jornada de Portes Obertes (JPO) de l'EPSEVG del curs 2018 - 2019.

Al voltant de 300 persones van visitar el nostre Campus, entre els 110 estudiants i els seus acompanyants. La JPO, va tenir una durada d'una mica més de dues hores i va acostar els assistents als Laboratoris i Aules, de la mà de professors voluntaris, estudiants de diferents Associacions del Campus i Personal d'Administració i Serveis.

Com ja s'ha fet en les darreres ocasions, hi va haver la xerrada sobre la UPC en general i l'EPSEVG en particular, i després es van formar grups d'estudiants en funció de la seva titulació d'interès, per tal de fer la visita a les instal·lacions, més reduïda i interessant.

Agraïm a totes les persones que han col·laborat perquè aquesta JPO tan multitudinària es portés a terme amb èxit.