Exposició pública de l'Autoinforme d'Acreditació del Grau en Enginyeria Informàtica

Després de sis anys des de la darrera acreditació del Grau en Enginyeria Informàtica i, d’acord amb les directius d’AQU Catalunya i del Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat (GPAQ) de la UPC, ara correspon realitzar una nova acreditació d’aquests estudis, amb la visita del Comitè d’Avaluació Extern (CAE) prevista per al proper mes de febrer de 2022.

El dia 30 de setembre d’aquest any, es va constituir el Comitè d’Avaluació Interna (CAI), que coordina aquest nou procés d’acreditació i l’elaboració del corresponent Autoinforme d’Acreditació de la Titulació.

L'Autoinforme ha estat revisat per al GPAQ i actualment es troba en període d'informació pública per a tota la comunitat de l'Escola (PDI, estudiantat matriculat del Grau en Enginyeria Informàtica i PAS), des del dia 8 fins al dia 16 de novembre a la web del centre.

Els suggeriments que la comunitat universitària vulgui fer respecte a l’Autoinforme es poden trametre mitjançant la bústia de suggeriments del Campus UPC Vilanova, indicant al camp "Referent": Autoinforme d’Acreditació.