Felicitació de Nadal 2018 de l'EPSEVG

Enguany, el concurs per a elaborar el disseny de la Postal de Nadal 2018 de l'EPSEVG, ha estat organitzat per l'associació MESDI.

L'any passat, el concurs de la Postal de Nadal, es va incloure com una activitat de l'assignatura de Disseny Gràfic (DIGR) de la titulació del Grau de Disseny. En aquesta ocasió, el concurs de la postal ha estat plantejat com una activitat "opcional" de l'estudiantat en general i del Grau de Disseny en particular.

Malgrat la difusió i la promoció feta de l'esdeveniment, els resultats de la participació no han estat els esperats. De cara a l'edició vinent es demanarà una major implicació del professorat i en concret del de Disseny per tal de dinamitzar l'activitat i aconseguir més propostes de disseny de postal nadalenca.

Les quatre postals corresponen als següents estudiants:

1 Lucía Fantova Naval

2 Pau Hosta Morera

3 Jordi Jiménez Robles

4 Gerard Vandrell Monteagudo

D’entre aquestes postals, el jurat va votar la postal guanyadora. La majoria de vots van anar a parar a la postal dissenyada per l’estudiant Jordi Jiménez Robles.

Enhorabona Jordi!