Hanze Summer School 2021

La Hanze University of Applied Ciences ha obert la inscripció al curs “Doing Business in Europe” dins la programació de la seva escola d’estiu en format virtual degut a la situació sanitària actual.

Amb aquest programa es convida als estudiants a unir-se a expedicions culturals virtuals i visites a empreses europees,  desenvolupant les habilitats del segle XXI, ampliant la vostra xarxa de contactes internacionals i profunditzant el coneixement en la matèria. Desenvolupeu les vostres habilitats del segle XXI, amplieu la vostra xarxa internacional i aprofundiran en el vostre coneixement.

L’enfocament del curs se centra en els reptes actuals i els darrers temes europeus en relació amb els valors de lideratge europeu. Es tractaran qüestions culturals entre diferents països de la UE, tot experimentant un entorn d’aprenentatge interactiu dinàmic que permetrà als estudiants pensar globalment i actuar localment.

Data del curs: Del 24 de maig al 26 de juny de 2021  (2 hores diàries online)

Preu: 750€

Termini d’inscripcions: 1 de maig de 2021