Inauguració del Curs Acadèmic de l'EPSEVG 2018-19

Dijous 4 d'octubre, a les 12.30 h., la Sala d'Actes de l'EPSEVG va acollir l’acte d’inauguració del curs 2018/2019.

Frederic Vilà, va presentar la memòria del curs anterior, i posteriorment, es va fer el reconeixement al personal que celebra vint-i-cinc anys al servei de l'Escola i també al personal que s'ha jubilat durant el passat curs acadèmic. La lliçó inaugural va anar a càrrec de Francesc Fernández Guardià, PMO Manager & Project Manager de l'empresa Circontrol

Amb les seves paraules, va transmetre als nous alumnes de la UPC l’extens que pot ser el camí de l’enginyeria, a través de la seva experiència personal (com a estudiant i com a professional) i com el desenvolupament de la carrera professional d’un enginyer pot estendre’s fins a la gestió empresarial de sectors tecnològics, entre d’altres, i no quedar reduït exclusivament, al desenvolupament tècnic d’allò que s’aprèn a la carrera o a la docència, camps d’altra banda que són perfectament compatibles.

També es van lliurar els Premis als millors expedients d'estudis de Grau i de Màster, per part de Caixa d'Enginyers, i es va fer entrega de les beques de mobilitat, atorgades per la Mútua d'Enginyers.

L'Alcaldessa de la ciutat, la Sra. Neus Lloveras, va cloure l'acte, remarcant l'important paper de l'EPSEVG en el territori.

Enllaç al butlletí de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.