Informació pública de l’Autoinforme d’Acreditació del Màster MUESAEI

Després de 4 anys des de la darrera acreditació del màster MUESAEI el 2015, i d’acord amb les directius d’AQU Catalunya i del GPAQ de la UPC, ara correspon realitzar una nova acreditació d’aquests estudis, amb la visita del Comitè d’Avaluació Extern prevista per abril de 2020.

A l’octubre de 2019 es va constituir el Comitè d’Avaluació Intern, que coordina aquest nou procés d’acreditació i l’elaboració del corresponent Autoinforme d’Acreditació de la Titulació.

L'Autoinforme ha estat aprovat en la Junta d’Escola del dijous 12 de desembre i actualment es troba en període d'informació pública per tota la comunitat de l'Escola, des del dia 12 fins al 18 de desembre a la web del centre. Els suggeriments que la comunitat vulgui fer respecte a l’Autoinforme es poden trametre mitjançant la bústia de suggeriments del campus UPC Vilanova, a la web del centre. Indicant com a tema del suggeriment: Política de Qualitat.