Inici del Curs Acadèmic 2020-21 de l'estudiantat de Grau de Primer Curs de l'EPSEVG

El dia 2 d'octubre de 2020 va tenir lloc l'inici de Curs Acadèmic 2020-21 per als estudiants de nou ingrés de l'EPSEVG.

Amb l'Escola adaptada a les mesures de prevenció de la Covid-19, i l'aforament de les aules al 50%, van iniciar el Curs Acadèmic 2020- 21 els vora 300 estudiants de primer curs dels estudis de Grau. Està previst que aquests estudiants facin tota docència en els edificis de l'Escola, tant en les aules com els laboratoris. El format presencial garantirà a l'estudiantat de primer curs conèixer i poder interactuar amb els seus companys i el professat i familiaritzar-se amb l'entorn del nostre Campus.