Ja és obert el període d'inscripció al Premi Catalunya Ecodisseny 2019: una oportunitat de participació pels nostres estudiants

El Premi Catalunya d’Ecodisseny 2019, reconeix els productes i serveis que incorporin tàctiques per millorar el seu comportament ambiental al llarg del seu cicle de vida, i contribueixin a l’economia circular.

El Premi torna a tenir una categoria específica per a estudiants: la categoria Disseny Jove la qual està adreçada a estudiants o titulats novells que estiguin cursant o hagin acabat estudis de Batxillerat, Cicles Formatius o Universitaris a centres de Catalunya (entenent per titulats novells aquells que hagin finalitzat els estudis amb una data no anterior a l’1 d’octubre de 2016). Es poden presentar productes en el mercat, en desenvolupament o estratègies d’ús o foment de productes, sempre i quan hagin tingut en consideració criteris d’ecodisseny. És un premi dotat econòmicament amb 3.000 € per al guanyador d’aquesta categoria i altres beneficis per a guanyadors i participants (presència a l’exposició itinerant, al catàleg...).

Més informació disponible a l'enllaç de l'Agència de Residus de Catalunya i a la revista Sostenible .

El període d’inscripció és del 15 de gener fins el 28 de febrer 2019.

Animem sobretot al professorat de la titulació del Grau de Disseny, a incentivar el seu estudiantat a participar en aquest premi presentant les seves propostes.