Ja està en marxa el Curs d'Anivellament de Matemàtiques i Física de l'EPSEVG del Curs Acadèmic 2019-20

El curs d'anivellament de Matemàtiques i Física està tenint lloc del 2 al 9 de setembre.

Hi han tres grups d'anivellament. Dos en horari de matí i un en horari de tarda. Als grups del matí hi han inscrits 23 estudiants a cadascun i al de tarda 16 estudiants.

Els temes de matemàtiques que es tracten en les diferents sessions són:

Sessió 1,2,3: funcions elementals
Sessió 4: matrius i determinants
Sessió 5: càlcul de derivades
Sessió 6: derivació
Sessió 7: geometria

I els de física:

Sessió 1, 2: Vectors i més vectors
Sessió 3: Cinemàtica (el moviment)
Sessió 4: Cinemàtica / Lleis de Newton (les forces)
Sessió 5: Lleis de Newton.

En finalitzar el curs es passarà als estudiants una enquesta de valoració.

Dels 62 estudiants interessats en aquest curs d'anivellament, 42 han cursat batxillerat, 15 provenen de cicles formatius de grau superior i de 5 no ens consta els últims estudis realitzats. Pel que fa als estudis que cursaran: 23 cursaran els estudis de Grau de Disseny, 17 de Grau d'Informàtica, 11 de Grau de Mecànica, 1 de Grau d'electricitat, 8 de Grau d'Electrònica i 2 no han indicat el grau que cursaran.