Jornada del Club UPC Vilanova Alumni a l'EPSEVG

El passat divendres dia 27 de setembre, UPC Club Vilanova Alumni va organitzar la seva primera activitat d'aquest curs acadèmic.

Una trentena d'exestudiants de l'EPSEVG van visitar alguns espais de l'Edifici principal, alguns d'ells no havien tornat a l'Escola des de feia 20 anys.
Posteriorment, va tenir lloc la benvinguda institucional, en la que van intervenir el Director de l'Escola, en Frederic Vilà, Eusebi Jarauta, Delegat del Rector al Programa UPC Sènior i en Marc de Arias, president del Club UPC Vilanova Alumni i Director-Gerent de la Companyia d'Aigües de Vilanova i la Geltrú.

La coordinadora del Servei de Carreres Professionals d’UPC Alumni, Àngels Serrat va fer la presentació d’UPC Alumni.

A continuació Joaquín del Río, professor de l'Escola i investigador reconegut del grup de recerca SARTI, va impartir la conferència: "Enginyeria i recerca aplicada al monitoratge marí. Observatori OBSEA".

Per a finalitzar es va donar pas al networking que va permetre als exestudiants de diferents promocions compartir plegats una estona.

El UPC Club Vilanova Alumni és l’associació que aplega a tots els / les alumnis de l’Escola. El club funciona a través d’una comissió de 7 membres, el president i altres 6 persones, tots / totes exalumnes de l’EPSEVG. El seu objectiu és acollir a tot l’exalumnat que vulgui per fer activitats de lleure formatives en els diferents àmbits de l’enginyeria i de pas que es torni a establir la comunicació entre ells i la pròpia Es