Jornada sobre Diversitat, Digitalització i Talent, així es construeixen organitzacions poderoses

El proper dia 22 d'abril, Human Age Institute reprèn la seva sèrie de trobades virtuals sobre el futur de l'ocupació conversant sobre Diversitat i Inclusió, Digitalització i Talent, aspectes clau per al posicionament de les organitzacions en el context global. Si abans eren rellevants, ara, després del COVID-19, es converteixen en indispensables. En aquesta ocasió el campus seleccionat per a ser la seu d'aquesta sessió ha estat el campus de UPC de Vilanova. És per això que et convidem a debatre amb experts sobre aquestes qüestions, en una trobada coordinada per Loles Sala, Directora de Human Age Institute i Directora de Talent i Cultura de la Regió Mediterrània de ManpowerGroup, on participaran experts en talent i lideratge, coach estratègics i emprenedors com Enrique Serrano Aparicio, fundador i CEO de hackrocks, cofundador de Mundo Hacker i Stop Haters.
Serà una jornada en la que hi haurà una benvinguda per part de la Universitat, una benvinguda / presentació per part de Prysmian Group com a empresa patrocinadora, la intervenció d´un expert amb una xerrada inspiradora i un espai de debat juntament amb dos empreses més on els estudiants també tindreu la possibilitat de formular preguntes mitjançant un xat obert i moderat per Human Age Institute.
Al finalitzar la jornada, els estudiants que ho vulgueu podreu rebre un taller on us donaran eines per a millorar l'ocupabilitat. La durada del taller és d´uns 45 minuts, i porta per títol, "La entrevista del futuro es ahora".
Trobareu l'agenda complerta de la jornada i l'enllaç a la inscripció a la web de Human Age Institute a partir del dia 9 d'abril.