L’equip de la UPC, guanyador de la primera edició de “Moritz University”

El 9 d'octubre es va donar a conèixer que l’equip de la UPC va resultar ser el guanyador de la primera edició de “Moritz University".

El formaven estudiants de la EPSEVG, l'EEBE, l'ESEIAAT i l'EPSEMPol Segarra, estudiant del MUESAEI i titulat del grau en Electrònica Industrial i Automàtica és l'estudiant de la nostra Escola que ha participat en el repte plantejat per la fàbrica de cervesa Moritz Barcelona.

Es tracta d'un projecte pioner adreçat als estudiants de les universitats catalanes per impulsar la cultura i el talent cerveser. Els estudiants han après de forma teórico-pràctica els secrets de la fabricació de cervesa.
Els 7 equips participants han defensat enfront un prestigiós jurat especialitzat les seves propostes cerveseres.
La cervesa guanyadora, d'estil GOSE, serà la cervesa de temporada de la Fàbrica Moritz Barcelona al novembre de 2020 i Moritz donarà un percentatge dels beneficis de les vendes a un projecte relacionat amb la Universitat escollit pels estudiants.
El repte ha consistit en aprendre els secrets de fabricació de cervesa de la mà dels mestres cervesers de la Fàbrica Moritz Barcelona, Albert Viaplana i Germán Melgarejo, que s'han convertit en els mentors dels estudiants durant aquest procés iniciat el passat febrer.
Els 7 equips han defensat les seves propostes davant un prestigiós jurat especialitzat format per mestres cervesers, beer sommeliers i altres experts cervesers.

Tal com s'ha comentat, la cervesa guanyadora, d'estil GOSE, de l'equip de la UPC es convertirà en la cervesa de temporada de la Fàbrica Moritz Barcelona el novembre de 2020 i es comercialitzarà durant 5 mesos a la Fàbrica i al Bar Velódromo. Prèvia a aquesta comercialització, l'equip guanyador tindrà l'oportunitat d'assistir a l'elaboració de la seva cervesa a gran escala, 2.000 litres (per a la presentació davant del jurat s'havien produït 30 litres).