La Bandera de l'EPSEVG ha recorregut els carrers de Vilanova en la comparsa del Carnaval 2019

El dia 3 de febrer, a les 9.00 h. des de l'Escola va sortir la bandera de la comparsa de la UPC de Vilanova formada per unes 40 parelles, ballant i saltant pels carrers i places vilanovines finalitzant a la plaça de la Vila.

En tot moment van estar acompanyades del ritme de la xaranga "Helvéticos Show" . La nostra bandera al voltant de les 14.00 h. del migdia va tornar cap a l'Escola.

Aquesta festa és l'acte principal del carnaval de Vilanova i la Geltrú declarat festa patrimonial d'Interès Nacional. Aquest any van participar 114 banderes i més de 16.000 persones que van llençar més de 27 tones de caramels. Val a dir que la UPC de Vilanova a través del SARTI ha estat realitzant un experiment a l'OBSEA on estudia la degradació dels eco-caramels comparant-los amb els caramels tradicionals. Els eco-caramels s'han utilitzat aquest any a la festa de forma voluntària i l'any que ve serà d'ús obligatori.