La Bandera de l'EPSEVG, sortirà a la comparsa del Carnaval 2020

El dia 23 de febrer de 2019, a les 9.00 h. des de l'Escola, tornarà a sortir un any més la bandera de la comparsa de la UPC de Vilanova acompanyada de la xaranga "Helvéticos Show".

• El preu de la inscripció general és de 40 € per parella.
  • Per als estudiants, professorat i PAS de l’EPSEVG  la inscripció serà de 30 €.
  • Per als membres del UPC Club Vilanova Alumni (club dels ex-estudiants de l'EPSEVG) la inscripció serà de 30 €.
  • El preu de la inscripció inclou l'esmorzar.
  • Si no teniu el mocador aquest té un cost de 10 €.
  • Un cop feta la inscripció podeu fer el pagament al Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova. El pagament es podrà realitzar del 24 de gener al 14 de febrer de 2019. Horari: matins 9 a 13 h i el dimarts de 15 a 17 h.
  • Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al 93.896.77.05 o enviar un correu a promocio.epsevg@upc.edu. Les places són limitades.

Podeu fer la inscripció al següent enllaç .

El vestuari de la comparsa de la UPC de Vilanova és el següent:

Nois:

• Barretina vermella
  • Faixa Vermella
  • Mocador
  • Camisa Blanca
  • Pantalons i sabates foscos
  • Llacet de vellut negre
  • Farcell
Noies:
  • Faldilla
  • Mantó