La Fundació Privada Sant Antoni Abat i la UPC signen un conveni de col·laboració

La Fundació Privada Sant Antoni Abat i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) signen un conveni de col·laboració que formalitza una àmplia trajectòria de col·laboració

La Sra. Maria Dolors Camacho, Gerent de Fundació Privada Sant Antoni Abat i el professor Francesc Torres, Rector de la UPC, han signat el passat dia 16 de setembre de 2020, amb data 9 de març, un Conveni de Col·laboració que ve a consolidar l'àmplia trajectòria de treball conjunt i coordinació en l’àmbit de l’accessibilitat i la dependència que duen a terme les dues institucions.

L’objecte d’aquest conveni és establir les condicions de col·laboració entre ambdues institucions, es pretén que l’estudiantat de l’EPSEVG pugui realitzar una part de les seves pràctiques i dels projectes de l'assignatura Accessibilitat Aplicada (ACAP), dins de les activitats que desenvolupa la fundació ABAT, fomentar les col·laboracions, la recerca i transferència tecnològica.

Les parts concretaran en cada cas les prestacions sol·licitades en el marc del conveni mitjançant la formalització dels convenis específico les addendes corresponents en les quals es faran constar les prestacions i les contraprestacions econòmiques resultants, si s’escau.