La Lluna: mostra de llibres a la biblioteca i tertúlia: '50 anys de l'arribada de l'home a la Lluna: mites i realitats'

La primera tertúlia del cicle de tertúlies Científico-Tècniques que s'oferiran a l'Escola durant aquest curs acadèmic anirà a càrrec del professor Manel Moreno, aquest dijous 26 de setembre a les 12.30 h. a la Sala d'Actes i porta per títol: "50 anys de l'arribada de l'home a la Lluna: mites i realitats".

Aquestes xerrades estan adreçades a tota la comunitat EPSEVG i també a escoles de primària, instituts de secundària i entitats de l'entorn.

Amb motiu de la tertúlia científica d'aquest dijous, la biblioteca ha recopilat alguns llibres per "veure" la Lluna. Una varietat de llibres que van des d'allò més tècnic a allò més divulgatiu però on la il·lustració té un paper destacat.

La mostra estarà a la biblioteca del 24 al 30 de setembre i durant la tertúlia, a la Sala d'Actes.