La professora Marta Musté, Sotsdirectora de Promoció de l’EPSEVG, durant la Fira de Novembre 2020 va concedir una entrevista a Canal Blau TV

La professora de la nostra Escola i Sotsdirectora de Promoció, Marta Musté, va participar en un altre dels programes emesos per Canal Blau Televisió amb motiu de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú 2020 (realitzada en format virtual del dia 6 al 15 de novembre), que portava per títol "El talent, com l'aprofitem?".

La Marta va transmetre al llarg de tot el programa que el talent es pot adquirir i que el límit el posa un mateix, que el més important és confiar i treballar per a aconseguir els objectius que la persona es proposi, que mai és tard per estudiar o adquirir coneixements nous i que el talent no és una qüestió de gènere o edat. En l'entrevista també es va parlar del paper de la dona en el món de l'enginyeria i de la seva visibilitat.

L'entrevista té una durada de 24 minuts i la podeu veure a l'enllaç.