La setmana passada es va celebrar la 14ª edició del Face to Face, enguany, en format virtual

Entre els dies 26 i 29 d'octubre de 2020 va tenir lloc la 14a edició del Face2Face del Campus UPC Vilanova.

Entre estudiants i titulats van ser 110 els interessats a participar a les sessions virtuals on l'empresa es presentava i explicava els seus projectes i oportunitats. En el temps dedicat a la interacció entre empresa i estudiantat, els estudiants van poder dialogar amb l'empresa. Tot i que no es va poder celebrar amb les habituals entrevistes al vestíbul de l'edifici VGA degut a la crisi sanitària actual per la pandèmica de la COVID-19, el nou format ha tingut bona acollida tant per les empreses com pels estudiants.

En les imatges es mostren dues captures de pantalla de les presentacions que van fer les empreses Gedia España S.L. i Applus+ IDIADA.

S'agraeix a les 11 empreses participants la seva assistència i participació en aquesta edició:

AMES Group, CIM-UPC, Gedia España S.L., Applus+ IDIADA , Kuka Iberia, S.A., Prysmian Group , National Instruments, Tres Griferia, Adecco, Saica i Cognizant.