L'EPSEVG acull les 8es Jornades de Teoria de Nombres

Del 25 al 28 de juny, a la nostra Escola tindran lloc les 8es Jornades de Teoria de Nombres .

Aquestes Jornades se celebren cada dos anys i reuneixen matemàtics interessats en la Teoria de Nombres en les seves diferents vessants: algebraica, analítica, geomètrica, combinatòria i computacional.

Els grups de recerca presentaran comunicacions i es crearan sinèrgies amb joves investigadors que exposaran els resultats dels seus primers projectes.

Les Jornades de Teoria de Nombres estan organitzades pel Seminari de Teoria de Nombres de Barcelona (STNB) i la Universitat Politècnica de Catalunya.

Les Jornades inclouran una sessió especial dedicada a Pep González-Rovira en ocasió del seu seixantè novè aniversari.