Participació de l'EPSEVG al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura 2019

L'EPSEVG va ser present al Saló de l'Ensenyament del 20 al 24 de març i al Saló Futura del 22 al 23 de març.

Tant a l'estand de la UPC com al que hi havia de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, hi van col·laborar membres de la comunitat de l'EPSEVG (PDI, PAS i Estudiantat). En ambdós estands es presentava i promocionava l'oferta formativa, per una banda la dels diferents centres de la UPC i per l'altra la de Vilanova i la Geltrú com a ciutat.

Per segon any consecutiu, l'EPSEVG va estar present a l'estand de ciutat de Vilanova i la Geltrú, on es va tenir l'oportunitat de promocionar els nostres estudis de Grau, al costat d'altres centres amb propostes formatives que podem trobar a la ciutat: l'EFAV (Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova i la Geltrú), l'EMAID (Escola Municipal d'Art i Disseny), l'IMET (Institut Municipal d'Educació i Treball) i la corresponent a Catalonia Film School.

Enguany, a més de la moto de combustió i la moto elèctrica, els visitants van poder veure exposat el Guanay II, un dron i una part del xassís del prototip del Vilanova Formula Team.

Ens van donar suport com a informadors una cinquantena d'estudiants procedents de diferents associacions del Campus: Llunàtics, EPSEVG E3 Team, Vilanova Formula Team, Vilanova Racing Team i Dragon Fliers Drone Team. Gràcies a tots els que heu col·laborat en aquesta edició !

Pel nostre estand van passar uns 350 interessats.