L'EPSEVG al Saló de l'Ensenyament

Del 20 al 24 de març, la UPC estarà present al Saló de l'Ensenyament, i els dies 22 i 23, al Saló Futura dels Màsters i Postgraus.

Un any més l'EPSEVG, a més d'estar representada a l'estand de la UPC, també disposarà del seu espai propi a l'estand de la Ciutat de Vilanova i la Geltrú.

En aquest espai es donarà a conèixer l'oferta formativa de la ciutat: la de l'EPSEVG que promocionarà els seus graus i màsters, també inclourà les propostes formatives de l'EFAV (Escola de Formació Aeronàutica), l'EMAID (Escola Municipal d'Art i Disseny), i la corresponent a Catalonia Film School.

A l'estand comptarem amb la presència de PDI i PAS de l'EPSEVG així com amb el suport de diferents Associacions del nostre Campus: els equips de competició EPSEVG Racing Team amb la seva moto de combustió amb què participen a la competició internacional MotoStudent, EPSEVG E3 Team amb la seva moto elèctrica i Vilanova Formula Team, el grup de recerca del SARTI exposarà el seu submarí "Guanay II" i la nova Associació de drons de l'EPSEVG. També estaran presents l'Associació de Disseny MESDI que dinamitzarà un concurs per equips i també la colla castellera Llunàtics UPC Vilanova.