L'EPSEVG amb els Equips de Motor i MESDI, participa en les Fires de Maig de Vilafranca del Penedès

Durant els dies 17, 18 i 19 de maig de 2019 es van celebrar a Vilafranca del Penedès les Fires de Maig, una fira multisectorial on els principals sectors són el de l’automoció, la llar, el comerç, els serveis i les entitats.

L’EPSEVG va ser present en un estand de la UPC ubicat a l'espai de les entitats, on els assistents podien rebre informació de primera mà dels nostres estudiants i del PDI i PAS de la nostra Escola.

A les fires van assistir tots els nostres equips de motor: EPSEVG E3 Team, Vilanova Formula Team, i Vilanova Racing Team; així com els estudiants de MESDI. L’equip Vilanova formula Team va fer una presentació del seu equip a l’espai demo mentre que l'associació MESDI va realitzar un taller d’skecthing el dissabte al mati.

Durant els tres dies de fires van passar unes 350 persones per l’estand, de les quals al simulador del Formula van pujar unes 80. Per altra banda una trentena es van interessar per els estudis de la UPC, entre ells uns 20 en els estudis que es fan a Vilanova, també es van interessar en el nostre estand professors de secundària d’escoles dels voltants de Vilafranca.

A partir del minut 10 fins el minut 16 aproximadament, podeu veure el fragment del programa que RTVVilafranca dedica al nostre estand.