L'EPSEVG celebra el 25N - Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

El dia 25 novembre, dia contra la violència de gènere, l'EPSEVG es va unir als actes de commemoració del 25N organitzats per la UPC.

A les 12.00 h. es va fer un minut de silenci al vestíbul de l'edifici principal l'Escola, amb la posterior lectura de manifest. Podeu veure el vídeo editat per la Biblioteca del nostre Campus amb motiu d'aquest dia. La celebració del 25N del 2020 a l'EPSEVG ha vingut marcada per la pandèmia de la COVID i el fet que a l'Escola actualment no es fan classes teòriques en format presencial, només es fan classes pràctiques presencials. Arran d'això, el PDI, l'Estudiantat i el PAS present a l'Escola el dia del 25N era força reduït.

Vídeo del "Minut de Silenci" de l'EPSEVG, que forma part d'una gravació que unia els vídeos de diferents centres de la UPC i que es va emetre en el decurs de l'Acte institucional virtual organitzat pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i d’Igualtat de la UPC amb el suport de l’Oficina d’Igualtat de la UPC amb motiu del 25 de Novembre. L’acte forma part de l’agenda de celebració del 50è aniversari de la UPC.