L'EPSEVG ofertarà al febrer de 2019 places de nou accés a estudiants en tres dels seus Graus d'àmbit Industrial

Del 5 al 7 de febrer, els estudiants de nou ingrés que no van accedir a la Universitat en la matrícula del juliol o setembre podran realitzar la preinscripció per accedir a un dels graus impartits a la EPSEVG d’aquest curs 2018-2019 amb places disponibles.

La matrícula es formalitzarà entre el 13 i el 14 de febrer.

La preinscripció es realitza a través de la plataforma Accesnet(obriu en una finestra nova) de la Generalitat de Catalunya. A la nostra Escola s'oferiran places en els Graus següents:

Grau en Enginyeria Elèctrica(obriu en una finestra nova)
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (obriu en una finestra nova)
Grau en Enginyeria Mecànica (obriu en una finestra nova)

Aquests estudis tenen una entrada comuna amb el codi 31021, que s'haurà de seleccionar per sol·licitar plaça als estudis que s'imparteixen a la nostra Escola.