L'EPSEVG participa al 3r Simposi Garraf

Els dies 11 i 12 de maig, va tenir lloc el 3r Simposi Garraf, unes Jornades d'economia i estratègia comarcals.

Com a les anteriors edicions, la UPC de Vilanova hi va ser present.

Els estudiants Eva Hernández, del grau d'enginyeria Informàtica i membre del CRAAX, i Pol Kobeaga, del grau d’enginyeria Elèctrica, van intervenir a l'espai de debat: Estudiar, treballar i viure al Garraf. Què en pensa, la generació Z? on els joves estudiants de l’EPSEVG van poder debatre i explicar les necessitats i inquietuds de les noves generacions en vers a viure, estudiar i treballar a la comarca del Garraf.

Sergi Menargues, l'enllaç d'UPC Vilanova amb l’empresa va presentar la ponència de Joan Majó, enginyer i ex ministre d’Indústria, i que portava per títol: Apunts per una nova realitat.

Marisa Zaragozá, directora de l'EPSEVG, va participar a la Taula rodona: Què ens està passant, al Garraf? Que tractava sobre els escenaris actuals que es viuen al context de la comarca. Marisa Zaragozá va remarcar la importància del paper de la UPC de Vilanova al territori amb l'aportació del talent dels seus titulats.